روزنامه جهان صنعت

خرید بک لینک
جعفر محمدی – آماری که از سال ۱۳۸۰ تا کنون در دست است نشان می دهد که ایران هر هفت ماه به طور متوسط، یک هدیه به اسرائیل داده است!هم اکنون سال هاست که ورزشکاران اسرائیلی، هنگام مواجهه با قرعه ایران، خوشحال می شوند که از پیش، برنده قطعی آن مسابقه هستند؛ این اتفاق در ۱۵ سال گذشته، ۲۶ بار تکرار شده است، حال بماند سال های قبل از آن.استدلال می کنیم که چون اسرائیل را به رسمیت نمی شناسیم، از رقابت با ورزشکاران آن خودداری می کنیم؛ این که ایران رژیم اشغالگر صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسد سخن درستی است ولی نکته کاملاً آشکار اینجاست که به رسمیت شناختن یا نشناختن کشورها، امری سیاسی است که در دولت و وزارت خارجه اتفاق می افتد و ربطی به تشک کشتی یا میز پینک پنک و نظایر این ها ندارد.بنابر این رقابت ورزشی ارتباطی با “به رسمیت شناختن یا نشناختن یک حکومت” ندارد کما این که اگر همین فردا، یک ورزشکار ایران با یک ورزشکار اسرائیلی مسابقه دهد، کسی نمی تواند بازگشایی سفارتخانه هایی دو کشور در پایتخت های همدیگر را مطالبه کند.این صحنه در تاریخ ورزش ایران خواهد ماند: سرمربی با فریاد از علیرضا کریمی می خواهد به کشتی گیر روس ببازد تا در مرحله بعد با کشتی گیر اسرائیلی مواجه نشودهمچنین گفته می شود برای “همبستگی با ملت فلسطین” این کار را می کنیم. واقعاً کجای این کار همبستگی با فلسطینی هاست؟ این که از مسابقه کنا روزنامه جهان صنعت...

ما را در سایت روزنامه جهان صنعت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: استان‌ها بازدید: 134 تاريخ: يکشنبه 17 دی 1396 ساعت: 13:07

علی اصغر ناصربخت (معاون امنیتی انتظامی فرمانداری تهران) در گفتوگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین وضعیت تجمعات امروز در خیابانهای ولیعصر و انقلاب، ضمن تاکید بر اینکه هرگونه تجمعی بدون اخذ مجوز خلاف مقررات است و کاری که در حال انجام شدن است خلاف قانون است، اظهار داشت: بنا بر اخبار واصله، در حال حاضر در برخی از فواصل در محدوده چهارراه ولیعصر به سمت انقلاب شاهد تجمعات پراکنده هستیم و پلیس به لحاظ سهولت در عبور و مرور مردم و جلوگیری از ضرر و زیان به شهروندان، وظیفه قانونی خودش را با رعایت تمامی جوانب انجام میدهد.وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی و سایر دستگاهها سعی در برقراری امنیت دارند، افزود: تا این لحظه هنوز گزارشی مبنی بر درگیری و یا دستگیری تجمعکنندگان نداشتیم؛ به هرحال پلیس در حال انجام وظیفه قانونی خودش است و ضابط دستگاه قضایی موظف به برخورد با جرایم مشهود است.معاون امنیتی انتظامی فرمانداری تهران در ادامه تاکید کرد: کماکان نگاه، برخوردِ تسامحی است و امیدواریم شرایط هرچه سریعتر به حالت عادی بازگردد و از این وضعیتی که برای مردم درست شده به شرایط بهتری برسیم.ناصربخت با بیان اینکه روز گذشته برخورد نیروی انتظامی با تجمعکنندگان برخوردی توام با مدارا بود، ادامه داد: علیرغم اینکه تجمعکنندگان با سنگ ماشین همشهریان را مورد اصابت قرار میدادند و یا نسبت به تخریب اموال عمومی اق روزنامه جهان صنعت...

ما را در سایت روزنامه جهان صنعت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: استان‌ها بازدید: 128 تاريخ: يکشنبه 17 دی 1396 ساعت: 13:07

صفحه بندی