علی اصغر ناصربخت (
معاون امنیتی انتظامی فرمانداری تهران) در گفتوگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین وضعیت تجمعات امروز در خیابانهای ولیعصر و انقلاب، ضمن تاکید بر اینکه هرگونه تجمعی بدون اخذ مجوز خلاف مقررات است و کاری که در حال انجام شدن است خلاف قانون است، اظهار داشت: بنا بر اخبار واصله، در حال حاضر در برخی از فواصل در محدوده چهارراه ولیعصر به سمت انقلاب شاهد تجمعات پراکنده هستیم و پلیس به لحاظ سهولت در عبور و مرور مردم و جلوگیری از ضرر و زیان به شهروندان، وظیفه قانونی خودش را با رعایت تمامی جوانب انجام میدهد.وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی و سایر دستگاهها سعی در برقراری امنیت دارند، افزود: تا این لحظه هنوز گزارشی مبنی بر درگیری و یا دستگیری تجمعکنندگان نداشتیم؛ به هرحال پلیس در حال انجام وظیفه قانونی خودش است و ضابط دستگاه قضایی موظف به برخورد با جرایم مشهود است.معاون
امنیتی انتظامی فرمانداری تهران در ادامه تاکید کرد: کماکان نگاه، برخوردِ تسامحی است و امیدواریم شرایط هرچه سریعتر به حالت عادی بازگردد و از این وضعیتی که برای مردم درست شده به شرایط بهتری برسیم.ناصربخت با بیان اینکه روز گذشته برخورد نیروی انتظامی با تجمعکنندگان برخوردی توام با مدارا بود، ادامه داد: علیرغم اینکه تجمعکنندگان با سنگ ماشین همشهریان را مورد اصابت قرار میدادند و یا نسبت به تخریب اموال عمومی اق روزنامه جهان صنعت...
ما را در سایت روزنامه جهان صنعت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: استانها بازدید: 128 تاريخ: يکشنبه 17 دی 1396 ساعت: 13:07